Διαβάστε τα νέα μας

Online Reputation Management: 5 Τεχνικές για να απογειώσετε την Online παρουσία της επιχείρησής σας

No comments
Online Reputation Management: Αλήθεια τί γνωρίζετε για αυτό; Γνωρίζετε πως προτού οι ασθενείς επισκεφθούν το ιατρείο σας, έχουν σχηματίσει ήδη μία πρώτη εντύπωση για εσάς;Μία εντύπωση η οποία τις περισσότερες φορές προέρχεται από κάποια ψηφιακή πηγή, όπως την ιστοσελίδα σας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τις διαδικτυακές αναφορές στο όνομά σας.
Στη σύγχρονη εποχή, οι περισσότεροι ασθενείς έχουν την τεχνολογία στα χέρια τους και τη χρησιμοποιούν για να λάβουν σημαντικές αποφάσεις όπως για το που πρέπει να αναζητήσουν ιατρική φροντίδα. Επομένως, αντιλαμβάνεστε πόσο ζωτικής σημασίας για το ιατρείο σας είναι η σωστή παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Παρακάτω θα βρείτε 5 tips για να κάνετε το Online Reputation Management σύμμαχό σας.

1. Μην αφήνετε κανένα σχόλιο να «πέσει κάτω»

Ακόμη και αν εμείς στην HMB διαχειριζόμαστε τα μεγαλύτερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook και το Twitter για εσάς δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να δημιουργήσετε και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn και το Google+. Προσέξτε όμως: Στα ψηφιακά αυτά μέσα επικοινωνίας, είστε στην κυριολεξία η επιχείρησή σας και για αυτό δεν πρέπει να αφήσετε κανένα «κενό» για κάποιον άλλο να γράψει κακόβουλα ή ψευδή σχόλια για εσάς κάτω από το εμπορικό σήμα σας.

2. Χειριστείτε τα κακόβουλα σχόλια «με το γάντι»

Ζώντας στην ψηφιακή εποχή, είναι αναπόφευκτο ότι κάποια στιγμή κάποιος, είτε ασθενής είτε ανταγωνιστής σας θα σας γράψει μια κριτική για εσάς που μπορεί να σας θίγει σαν επαγγελματία.

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ανταποκριθείτε γρήγορα, επαγγελματικά και με ειλικρίνεια. Έχει διαπιστωθεί πως το να ζητήσετε συγνώμη αν πράγματι υπήρξε κάποιο λάθος από την πλευρά σας, είναι η καλύτερη τακτική.

αλλά να θυμάστε:

  • Μην αφήσετε πολύ χρόνο να περάσει για να απαντήσετε ή μην αγνοήσετε αυτό το μήνυμα (οι πρώτες 24 ώρες είναι ιδανικό διάστημα για να απαντήσετε)
  • Μην διαγράφετε πολύ εύκολα όλες τις αρνητικές κριτικές, γιατί αυτό μπορεί να τροφοδοτήσει νέες Online «επιθέσεις»
  • Κρατήστε καλά στο μυαλό σας ότι απαγορεύεται να μιλάτε για λεπτομέρειες του ιστορικού ενός ασθενούς σε δημόσια forum.

Από την άλλη πλευρά όμως, υπάρχουν και τα θετικά σχόλια τα οποία θα πολλαπλασιάσουν τους υποστηρικτές σας και θα αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Η δημιουργία και διατήρηση ενός online διαλόγου με τους μελλοντικούς ασθενείς είναι το κλειδί για να εξαλείψετε οποιοδήποτε αρνητικό σχόλιο και να αυξήσετε τις θετικές παραπομπές στο όνομά σας.

Ενθαρρύνετε τους υποστηρικτές της επιχείρησής σας, να δημοσιεύσουν ευνοϊκές κριτικές σε ιστοσελίδες αξιολόγησης όπως το doctor anytime, το facebook κτλ.

3. Γίνετε ο «Βασιλιάς της Πληροφορίας»

Πάνω από το 70% των χρηστών του Διαδικτύου φαίνεται πως έχουν επισκεφθεί το γιατρό τους μετά από ένα ανησυχητικό σύμπτωμα που είχαν και διάβασαν σχετικά για αυτό «κάπου» στο διαδίκτυο. Οι ασθενείς σας εκτίθενται σε περισσότερες ιατρικές πληροφορίες  από όσες μπορούν να διαχειριστούν και δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος των πληροφοριών αυτών μπορεί να είναι παραπλανητικές ή λανθασμένες.

Χτίστε το website ή τη facebook σελίδα σας ως τη μεγαλύτερη και εγκυρότερη πηγή πληροφοριών για τους ασθενείς σας. Αυτό σας διασφαλίζει απευθείας και καθημερινή σύνδεση μαζί τους και ανακουφίζει και την κοινότητα των ασθενών, καθώς δεν λαμβάνουν πλέον πληροφορίες που δεν χρειάζονται ή που είναι λανθασμένες.

4. Παρακολούθηση, Ενημέρωση & Διαχείριση

Φανταστείτε να έχετε καταναλώσει ώρες για να χτίσετε την ιστοσελίδα σας με το σωστό περιεχόμενο και με την ολοκλήρωσή της να παραμένει αδρανής, χωρίς ανανέωση, επειδή απλά δεν έχετε χρόνο να την ενημερώσετε. Μην αφήνετε την ψηφιακή παρουσία σας να χαθεί!

Προσλάβετε ειδικούς ή ορίστε κάποιο έμπιστο άτομο από το προσωπικό σας προκειμένου να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης καθώς και τα τελευταία ιατρικά νέα και να ενημερώνει με αυτά την ιστοσελίδα σας και τα social media.

5. Αναζητήστε Βοήθεια από τους Ειδικούς

Η διαχείριση της online φήμη σας δεν είναι πάντα εύκολη. Συχνά, το να προσλάβετε μία εταιρεία για να σας βοηθήσει στη διαχείριση του μάρκετινγκ, σας ανακουφίζει μερικώς από το να έχετε εσείς το βάρος αυτό.

Η HMB παρέχει προγράμματα διαδικτυακής επικοινωνίας που θα βοηθήσoυν την προώθηση της επιχείρησής σας ώστε να έρχεται στις πρώτες θέσεις των κορυφαίνων μηχανών αναζήτησης Google, Yahoo και Bing, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, ιατρικού περιεχομένου και SEO με ακριβή στόχευση στη  θεραπεία και στον τομέα που ειδικεύεστε. Παρέχουμε επίσης λύσεις για τη διαχέιριση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε την εμπιστοσύνη του ασθενούς και τη βελτίωση της online φήμη σας.

Θυμηθείτε – το Online Reputation Management βοηθά σημαντικά στη δημιουργία θετικών εντυπώσεων για το μελλοντικό ασθενή με σχετικό περιεχόμενο ενώ παράλληλα ελαχιστοποιεί την έκθεσή σας σε αρνητικά σχόλια και στον ανταγωνισμό.

Συζητήστε μαζί μας για τα προγράμματα που προσφέρουμε.

HarroulaOnline Reputation Management: 5 Τεχνικές για να απογειώσετε την Online παρουσία της επιχείρησής σας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *